11 Haziran 2010 Cuma

CLİCKBANK ÜRÜNLERİNİ SEÇERKEN DİKKAT EDİLECEKLER

Bir çok kişi Clickbank' da ürün satamamaktan şikayetçidir. Clickbank ürünlerini seçerken bir çok affiliate adayları bir çok yerde hata yapıyor. Kimisi ürünü seçerken ürünle ilgili bilgisi olmadan direk satış ortağı olup reklamını yapıyor , kimisi de az komisyon veren ürün seçip yüksek maliyetli reklam veriyor. O yüzden bir kaç madde ile Clickbank'dan nasıl ürün seçeceğinizi yazıcam;


1- Ürünün reklamını yapıp komisyon alacağınız için alacağınız komisyonun reklam maliyetlerinden yüksek olması gerekiyor. Bu yüzden komisyon oranı satış başına en az $20 olursa iyi olur.


2- Satacağınız ürünü tanıyıpbilmenizde fayda var. Bunun için ürünün alınıp kullanılması tavsiye ediliyor ama daha para kazanmadan ürünü almak pek tercih edilen bir yöntem olmadığı için seçeceğiniz ürün hakkında en azından bir fikriniz olsun. Böylece reklam metnini yazmanız da kolaylaşır. Ayrıca ürünü tanırsanız satılıp satılmayacağını da tahmin edebilrisiniz. İleride para kazandıkça kazandığınız paralar ile ürünleri alıp deneyebilrisiniz.

3- %/refd kısmı yüksek olsun. Bu satışların ne kadarının satış ortaklarınca yapıldığını gösterdiği için sayfaya giren kişilerin sayfayı terk etmeden ürünü satın alma oranının yüksek olduğunu gösterir. Demekki satıcı etkili bir satış sayfası hazırlamış. Bu da bizim için iyi bir şey.


4- Fazla popüler olan ürünlerden kaçının çünkü o ürün popüler ise satıcısı çoktur ve rakibiniz de çok olacaktır. Bu yüzden az satılan ürünlere de yönelin ama dikkat edilmesi gereken nokta az satılan ürünün kaliteli olmasıdır. Çünkü kötü ürün ise iadeleri çok olur ve kazancınız geri alınır.

5- Az satılan ürünün popüler olup olmayacağını anlamaya çalışın. Sizce umut vaad ediyorsa o ürünü seçin.


6- Ürün sayfasını inceleyin. Eğer size bedava kursumuz ya da teklifmiz var diyorsa o ürünlerden uzak durmakta fayda var. Çünkü müşteriler ürünü almadan önce bedava kursa katılacak kurs bitene kadar da sizin yönlendirme linkiniz çoktan değişmiş olacak ve satış başkasına geçecektir.


7- Ürünün satış sayfasını açın eğer size “Ben bu ürünü almalıyım, işime yarar!” dedirtiyorsa o ürüne satış ortağı oalbilirsiniz ama sizde şüphe uyandırıyor ve sonra bakarım dedirtiyorsa o ürünü seçmek doğru bir karar olmayabilir. Ürün satışa hemen teşvik etmelidir. Aklınızda bulunsun dememelidir.


8- Ürün inceleme sitelerinin ve hali hazırda ürün ile verilmiş reklamların miktarına bakın. Eğer ürün ile ilgili çok reklam verilmişse bu bir dezavantajdır. Çünkü bu o üründe rekabetin ve reklam maliyetlerinin yüksek olduğunu gösterir.

KAZANÇ SİSTEMİ ŞİMDİ İNDİRİMLİ AL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder